بهترین زمان برای بازدید از استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تاریخ : چهار شنبه 6 شهريور 1398
بازدید : 124
نویسنده : علی احمدی

بهترین زمان برای بازدید از ترکیه بین آوریل - ماه مه و سپتامبر - اکتبر است، زیرا هوا گرم و دلپذیر است. بنابراین شما می توانید زمان خوبی برای کاوش در شهرها داشته باشید. بین آوریل - ماه مه و سپتامبر - اکتبر، تعداد جمعیت زیادی در سراسر کشور، از جمله استانبول وجود دارد، بنابراین این بهترین زمان برای سفر است.

فصل پر گردشگر بین ژوئن و آگوست است، بنابراین قیمت بلیط هواپیما ترکیه بسیار بالا خواهد بود و هوا بسیار گرم خواهد بود. فصل خلوت از ماه نوامبر - مارس است، اما این زمان زمانی است که می خواهید در صورت بازدید از استراحتگاه های اسکی زیبا، به ترکیه سفر کنید یا با بودجه کم به ترکیه سفر کنید! ترکیه فرصتی است برای کسانی که به کاوش در فرهنگ های مختلف و معماری زیبا می پردازند. معماری ترکیه طی سال ها تحت تأثیر ده ها تمدن قرار گرفته است، بنابراین بسیار بی نظیر است. اما این همه چیز نیست - استراحتگاه های ساحلی ترکیه، کوه های زیبا و دامنه های اسکی برای کسانی که به دنبال آن هستند به اندازه کافی و ماجراجویی بیشتری ارائه می دهند. این ترفند در زمان مناسب به مکان های مناسب می رود. بهترین زمان برای بازدید از ترکیه بین آوریل تا ماه مه و سپتامبر و اکتبر است. آب و هوا در ترکیه در طی این ماه ها بسیار معتدل است، بنابراین شما قادر خواهید بود شهرها را گشت بزنید و بناهای تاریخی را بدون گرم بودن هوا ببینید.

فصل پرتردد بین ژوئن تا آگوست (برای بقیه ترکیه - این فصل پرتردد برای استانبول است). در این ماه ها تعداد گردشگران افزایش می یابد و بیشتر ترکیه تابستان گرم و مرطوب را تجربه می کند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ درمورد جاذبه های گردشگری ترکیه و نحوه رزرو و خرید بلیط هواپیما ترکیه می باشد.